Twee over-the-top typetjes in bijpassende outfits, vol strikken en flair, bewegen zich door het publiek met een missie: “iedereen strikken”. Ze delen fysieke strikjes uit, complimenteren mensen met hun uitstraling en stellen overal maar één vraag: "Bent u al gestrikt?"
Perfect voor sfeer, branding, productintroducties of winkelcentrumacties waarbij interactie en zichtbaarheid centraal staan.
Interactie en loopact met een hoog compliment gehalte en positieve vibe!
A. Strikuitdeling:
- Strikjes worden overhandigd met flair
- Mensen kunnen kiezen uit kleuren of maten – "Op maat gestrikt, natuurlijk."
- Voor "speciale" bezoekers: "U bent gestrikt tot Ambassadeur van de Flair
C. Kindvriendelijke interactie:
- Kinderen krijgen een strikje + sticker: "Junior Gestrikte van de Dag"
- Spelletje: wie kan het hardst 'Gestrikt!' roepen bij het krijgen van hun strik
Doelen & Effect
- Directe interactie en zichtbaar entertainment
- Geschikt voor branding- en promotiecampagnes
- Goed te koppelen aan winkelkorting, goodiebag of actiecode
- Ideaal voor memoriabele foto-momenten
Aanpasbare variaties
- Valentijn: "Gestrikt door de liefde" Ook in combinatie met onze wandelende harten mogelijk.
- Pasen in combinatie met de paashaas mascotte "strik je ei" Of in combinatie met ons wandelende paasei
- Moederdag: "Speciaal voor mama gestrikt"
- Zomer: "Strik je zomerdeal"